Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Mikaela - 30 augusti 2011 10:14

..det var igår. Jag och Nora var båda lediga och gjorde inte så mycket men vi pysslade en massa här hemma och bara hade det mysigt.
Hon hjälpte mig bland annat med att rensa alla hennes leksaker hon har här nere. Slängde sånt som var trasigt, och det var så skönt att hon själv kunde se att sånt som var trasigt inte var nått att ha och själv slängde det. Medans vi ändå höll på så tog vi tag i övervåningen också, damsög och städade Noras rum. Nu är hela huset rent och fint.

Nora var så go hela dagen och det var bara en sån där bra dag. När vi hade varit inne en del så tog vi oss ut så Nora kunde trampa runt på sin trehjuling och sen hjälptes vi åt och plockade en massa maskrosblad till djuren. Det var vår dag, inge speciell alls egentligen men den var bara sådär super mysig. Och eftersom Nora aldrig sov på dagen gick nattningen väldigt smärtfritt. En väldigt bra dag med andra ord!
Nu är hon tillbaka på dagis och jag ska strax åka till jobbet. Just nu skiner solen och jag hoppas det blir fint väder hela dagen.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards