Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Mikaela - 4 augusti 2011 10:18

..dag när jag verkligen inte ville lämna ifrån mig Nora på dagis.. Hon var inte ledsen eller så, men hon höll extra hårt och extra länge i mig. Då får jag direkt en klup i magen...

Igår var hon överlycklig när hon såg att dom tagit fram poolen på dagis och skulle bada, alla som läser här har väl förstått vilket vattendjur Nora är!
Så hon sprang in överlycklig och jag kunde gå där ifrån med ett leende på läpparna. Sen fick jag höra på kvällen att någon stänkt på Nora och att hon då blivit ledsen och saknat mig. Sånt händer. Men sen fick jag reda på av Nora att vattnet varit iskallt... Mindre roligt kan jag tycka..

Idag när vi kom til dagis klamrade hon sig fast vid mig och ville absolut inte bada trots att alla hennes kompisar hoppade runt och hade jätte skoj. Hon gick istället till andra sidan och gungade med en dagisfröken.
Att hon inte ville bada förstår jag, för vattnet var verkligen iskallt...
Hon var i alla fall glad när jag gick och satt och gungade, en annan favorit.
Ändå fick jag kämpa mot tårarna på vägen hem.. Tur att vi är lediga nu imorgon och hela helgen!! Saknar min plutt!
 

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards