Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Mikaela - 23 augusti 2011 08:15

Jobbade ju igår så Nora var här hemma med mormor och moffa. Jag var hemma strax innan 20 så då hann jag ta en kvällsmacka med dom innan Nora å jag hoppade i säng.

Idag fick jag ställa klockan, vet inte när jag gjorde det senast.. hehe.. För jag måste in och lämna ett urinprov nu på morgonen till mödravården eftersom jag hade lite socker i urinen när jag var på akuten senast. Så snart ska jag styra Pingu in mot Hedemora.

Sen hem igen och äta frukost, för det är jag alldes för trött för nu.. Sen eftersom jag är ledig idag ska jag ner till Pysen och köra honom med den nya selen. Under tiden skulle mamma och Nora baka bullar så det är klart inför alla födelsedagar i september. Vi har ju tre födelsedagar bara på en vecka och inte att förglömma kommer ju puppisarna samma vecka så lika bra å få bullbaket gjort.

Alltså min mamma är fantastisk. När jag kom hem igår kväll kom jag nog hem till det renaste hemmet här i närheten. Mamma hade stor städat hela dagen och tvättat fönster och fixat!! Vilken mamma jag har! Världens bästa faktiskt! Tack snälla snälla mamma, jag hoppas du förstår hur mycket jag uppskattar det, för det gör jag verkligen!!!!

Nehe, nu ska jag hoppa in i Pingu! Ha en fin dag!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards