Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Mikaela - 5 mars 2011 09:37

Andra gången denna vecka som jag åker till väsby. Dock på betydligt trevligare saker denna gång. Jag och Nora ska hem till Joi och familjen, medans Eddan ska på grabb(gubb)kväll på samma sida i Väsby.
Så idag blir det ut i pulkabaken och grilla till korv, på det hinner nog även Eddan vara med på innan han ska gå vidare.

Sen blir det en väldans massa skitsnack i kväll. Barnen kommer nog äta en del godis gissar jag på =)
Imorgon så ska jag, Joi och barnen på det nya leklandet i Väsby, sthlms största lekland! Sen kommer nog Nora sova väldigt gott på vägen hem.

Nora ritade just en spindel, som faktiskt ser ut som en spindel! I like!
Hon är så duktig! Nej nu måste jag in i regnet och tvätta håret, lovade Joi att vi skulle åka vid 10... Hej hej, hörs i morgon!
Med bilder!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards