Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Mikaela - 1 juli 2011 07:39

Bloggade jag igår?! Jag tror inte det... lämnade Nora på dagis sen passade jag på att städa en massa innan jobb.. sen som vanligt är jag helt slutkörd efter jobbet. Dessutom på vägen hem igår körde jag igenom ett oväder som jag aldrig sett förut. Herreguu vad det regnade och blixtrade. Kunde knappt se vägen och det var verkligen obehagligt. Ville bara stanna bilen och gråta lite, men tänkte att det var bättre att köra igenom det än att stanna kvar. Men rädd var jag. Väl hemma var det snustort, inget oväder här inte, det hade gått vid sidan om.. Så Eddan kunde nog inte riktigt förstå när jag berättade om ovädret från helvetet..hehe..

Idag blir det sista dagen för Nora på dagis. Sen är hon sommarledig i 5 veckor. Och när hon börjar igen är det på en ny avdelning, men med sig har hon några ifrån hennes avdelning och hennes favvofröken Eva. Så vi är nöjda.
Jag ska åka ner till Pysen innan det blir jobb om det inte kommer en massa regn... Skulle behöva longera honom för att sen i morgon prova köra honom igen.

Jag brände ju ryggen i onsdags när jag och Nora var vid stranden, och satan i gatan vad ont det gör!!! Kan inte äns sova på rygg.. hur länge sitter sånt här i?! Har aldrig bränt mig förut...

Nu ska jag göra frulle till lillnosen innan det är dags för dagis!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards