Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Mikaela - 19 juli 2011 21:24

Än i alla fall.. alltså Nora har inte blivit förkyld än.. Kanske hon bara är inne i en nya 3års trotts?! Imorse innan jag skulle jobba åkte vi ner till Pysen så hon fick rida. Lika duktig idag var hon, och jag blir så himla stolt!
Imorgon fyller Pysen år så då ska vi ner också innan jobbet och fira honom!

Efter stallet åkte vi hem och pysslade med djuren ute i "hönshuset" innan jag åkte till jobbet. Idag åkte jag och hon jag jobbar som personlig assistent åt hem till oss, nått vi brukar göra då och då. Nora tycker hon henne massor så det är kul. Men när vi var här hemma hängde Nora på baksidan av en stol som givetvis ramlade över henne. Jag tog upp henne på en gång men hon måste ha blivit så rädd att hon kissade på sig.
Lillnosen! Hela mig och hela henne =) Men det var bara att byta kläder, inte mer med det. Kom hem för en timme sen och då gick jag raka vägen ut och skulle natta fåglarna, passade på att städa hos Hampe, vår honkanin som borde få bebisar när som helst!
Nu ska jag stoppa nått i magen innan det är dags för sängen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards