Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Mikaela - 15 augusti 2010 10:49

Sitter här i matsalen i min ensamhet. Mamma och Nora är ute på gräsmattan och kollar in Micke och Eddan som fortsätter på staketbygget. Simon och Simon leker runt på Herr Gräsklippare. Fick till och med duscha ensam. Nice nice!

Vägningsdag idag och denna vecka har jag gått ner 1,4 kg vilket gjort att jag nått nästa delmål. 85 kg! Love it!

Idag ska vi bara pyssla på staketet och så ska vi åka och hämta släden som jag köpt. Det är lite pyssel på den som jag ska fixa innan den är redo att planteras full med blommor. Men det får bli nästa år. Ingen ide att göra det nu. Nästa år ska vi även bygga ut altanen på baksidan, den ska bli som en halvmåne och runt den ska det gå en rabatt. Toklängtar.

Njuter fortfarande av gårdagen, kommer leva på det länge. Jag är verkligen en människa som behöver mina nära och kära runt mig. Då mår jag som bäst vilket jag gjort dom senaste dagarna!
Och med dom orden avslutar jag dagens blogg.
Vid tangenten;
Mikaela

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards