Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Mikaela - 27 april 2013 17:26

Nu har halva helgen gjord redan :( men vi har iaf hunnit varit ute i solen en del och myst! Älskar våren!

Nu är det inte många dagar kvar innan Alice bebisar är här! Alice vankar fram och man ser att höfterna har börjar lukrat upp sig. Mjölken har även börjat rinna till och nu är det mesta besvärligt, ja allt utom att äta iaf om du frågar henne själv. Äta gör hon mer än gärna!

Valplådan är på plats och det ska bli intressant och se om hon tyr sig till den nu nått innan. Tror hon kommer som sist välja soffan bredvid :)

Pink har börjar fälla, och då menar jag verkligen fälla! Hon kommer ju bli superful när hon är klar! Haha, stackarn!

Nej nu måste jag leta fram något snyggt att ställa Baloo i imorgon, för kl 05.30 plockar Marie upp mig. Då rullar vi mot Västerås ! Ses där!

Av Mikaela - 27 april 2013 17:26

Nu har halva helgen gjord redan :( men vi har iaf hunnit varit ute i solen en del och myst! Älskar våren!

Nu är det inte många dagar kvar innan Alice bebisar är här! Alice vankar fram och man ser att höfterna har börjar lukrat upp sig. Mjölken har även börjat rinna till och nu är det mesta besvärligt, ja allt utom att äta iaf om du frågar henne själv. Äta gör hon mer än gärna!

Valplådan är på plats och det ska bli intressant och se om hon tyr sig till den nu nått innan. Tror hon kommer som sist välja soffan bredvid :)

Pink har börjar fälla, och då menar jag verkligen fälla! Hon kommer ju bli superful när hon är klar! Haha, stackarn!

Nej nu måste jag leta fram något snyggt att ställa Baloo i imorgon, för kl 05.30 plockar Marie upp mig. Då rullar vi mot Västerås ! Ses där!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards