Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Mikaela - 7 april 2013 07:22

Shit vad jag sov dåligt i natt.. Värdelöst och ändå ligger jag här nu vaken redan och kan inte somna om.. Ännu mer värdelöst..

Väntar på att känna den fantastiskt goda doften av kaffe, men än har Eddan inte satt på nått..

Idag skiner solen igen. Eddan ska få fortsätta att plocka lite ute och jag ska plocka och städa lite här inne. Sen ska jag och Nora åka till simskolan i eftermiddag. Tror inte det är så många gånger kvar där nu.

Veckan som kommer så åker jag ner till Väsby en sväng, länge sen nu som jag och ungarna åkte ner och sov hos mamma. Den här gången åker vi utan hundar. Längtar faktiskt!!

Fick även en rapport via email av barnens kusiners familj som nu bott sin första vecka i USA, allt verkar ha gått bra och vi ser fram emot att kanske åka dit och hälsa på dom under nästa år.

Hmm.. Undra om jag börjar känna lukten av kaffe nu...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards