Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Mikaela - 14 januari 2013 21:55

Lyckorus i all ära, men nu har jag tron! Tron på att det här faktiskt blir det bästa året på länge.
Vad det beror på vågar jag inte gräva djupare i. Men det känns bra.
Jag vågar planera och jag vågar satsa och jag gör det, NU!

Snart har halva januari gått och det har varit en bra start på året. Årets tygnsta månad för mig och för många andra, men det känns bra och snart är månaden över.

Idag så efter dagis åkte jag och barnen över till Tarja. Vi fikade och gosade med deras kattunge som dom köpt i julas. Guu så söta kattungar är! Å så busiga =). Busiga var även barnen, som vanligt. Nora och Towa turas liksom åt att vara på bra och dåligt humör. Dessvärre så har dom båda dom senaste gångerna vi setts varit sur en varsin gång. Vore det inte bättre o dom var sura tillsammans och sen då också glada tillsammans =) Mycket vilja i små kroppar, men allt som oftast kommer dom överräns med lite små gnabb i kanten. Jag tror dom kallar det utveckling.. haha.. i vilket håll kan man ibland undra =).

När vi kom hem låg vi inte på latsidan inte, vi bakade hallongrottor och förberede middagen som idag blev en super god lasange med en grönsallad bredvid. Det var så himla gott att jag redan nu längtar till det jag sparade till morgondagens lunch för den är alltid godare dagen efter dessutom! med andra ord var Loka på bra humör, hon som annars lätt blir lite grinig på eftermiddagen. Men inte idag inte!

Nej nu ska jag lägga någon timme på hemsidan, även den behöver lite ömhet å kärlek då och då =)
Ni kollar väl in där, då och då? Ni vet väl att snart väntas det puppisar!
www.lorddannys.com

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards