Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Mikaela - 7 januari 2013 15:06

Måndag och vardagen är tillbaka.
Eddan är tillbaka på jobbet och Nora har varit på dagis. Efter dagis så har vi bakat knäckebröd. Blev nämligen bjuden på ett sånt himla gott knäckebröd i Göteborg och ville nu baka det hemma. Vet dock inte om jag lyckades, får se när det svalnat helt.

Loka har fått jätte mycket fina presenter så som kläder, leksaker och skor. Skulle nu verkligen behöva rensa barnens garderober, hann aldrig det före jul. Och nu när dom fått så mycket nytt behövs det verkligen fixas..

Imorgon ska jag med Loka till BVC då det är dags för 1 års kontrollen och vaccin, nått jag verkligen inte ser fram emot eftersom hon blir så himla sjuk av det... Men den här gången ska jag ge henne Alvedon redan innan vi ska gå dit och sen blir det Alvedon i nästan ett helt dygn.

Kanske man skulle prova en bit knäcke nu... ;-)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards