Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Mikaela - 15 april 2013 21:04

Vart ska jag börja.. Nora började redan igår kväll och klaga på smärtor i magen men somnade ändå på soffan som vanligt. Sen när vi kom upp i sängen vred hos sig fram och tillbaka som aldrig förr. Till slut tog jag ner henne till toan, tänkte att hon kanske behövde gå, men icke. Vi la oss istället på soffan så vi hade nära till toan i fall hon behövde gå lite akut.
Hon fortsatte att vrida sig i 170 hela natten igenom och vid midnatt fick hon alvedon men den hjälpte inget.

Tidigt imorse när jag släppte ut hundarna så såg jag en kritvit hare studsa fram här utanför. Det var coolt! Den var så sjukt vit! Som tur var hade jag redan tagit in hundarna då.

Hela dagen har vi då tillbringat på soffan. Nora har mestadels sovit men när hon varit vaken så har hon klagat på magsmärtor. Lite feber har hon nog också. Men hon har fått alvedon och sovit, ätit en å en annan isglass, men någon mat vill hon inte ha. Hon vill att jag ska ringa till en doktor, lilla pluttisen. Hoppas hon får sova i natt och att hon snart blir sig själv igen. Så jobbigt när dom är sjuka och även om hon är stor nog att säga vart hon har ont så är det ändå lite defust..
Hon är inte förstoppad inte lös i magen, kräks inte. Men annars beter hon sig som en magsjuk typ, hängig, kritvit, låg, orkeslös och vill inte äta... :( mammas lilla fina Nora!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards