Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Mikaela - 2 april 2013 14:10

Ny vecka nu då. Eller ja den startade ju redan igår men eftersom den var röd så känns det som måndag idag. Blir en knasig och lite kortare vecka än vanligt.

Det är nu 4 veckor sen vi parade Alice och nu tycker jag mig se en mage börjar ta form. Tänk om hunden bara är fet? Då kommer jag gråta floder och hon kommer få banta :)

Dopet i söndags var supermysigt och tårtan Joi gjort var jätte fin! Hoppas hon kan skicka en bild på den som jag kan lägga upp.

Igår var vi över till Tarja och firade deras Maya som nyligen fyllt 3 år. Även där fick vi en massa fika, så två dagar på raken med gofika ;) det är nice det :)

Vi var även ute på en härlig promenad med hundarna igår och lät dom strecka ut på benen riktigt ordentligt på åkern vilket uppskattades men att fånga dom på bild är inte lätt.. Haha..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards