Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Mikaela - 8 februari 2012 19:28

Klockan 9 imorse hoppade jag, Nora, Loka och Alice in i volvon och började rulla mot Mora.
Vi plockade upp lite frulle på donken i falun som vi åt i bilen, allt för att förhoppningsvis slippa stanna och amma efter vägen. Och det gick ju bra, vi kom fram i färnäs (mora) vid ganska exakt 11, där plockade vi upp min store syrra innan vi sen åkte hem till mamma. Micke är för tillfället nere i sthlm och jobbar så vi har tjejmys här med andra ord.

Nora som ni kan gissa hade väldigt bråttom och hoppa i ett bad och vi har precis klivit upp ur ännu ett bad. Sen var vi ute i lekparken en sväng, jag, Nora och Alice. Alice är ju helt galen i snö och kan ju vara ute och leka hur länge som helst. Där i mellan var vi nere på maxi en sväng och handlade hem lite mat, fast laga någon orkade vi inte så vi köpte pizza istället.  

Om Nora inte är ute i snön eller i badkaret så vill hon helst gosa med Wilmas 3 veckors valp Nemo.
Hur han ser ut kan ni se här:
   
Hur goa är inte dom liksom?!!?

Imorgon ska vi göra stan osäker medans mammsen ska till tandläkaren. Ska försöka ladda upp lite nya bilder i morgon här ifrån mora.

Vi saknar dig pappsen!
 

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards