Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Mikaela - 15 maj 2012 21:34

Kan ju börja med att säga att jag skiriver på ipaden, direkt ifrån sängen.Dagen idag har varit bra Loppan har varit lite små trött men inget jätte märktbart. Men två dagar i rad när jag lämnat över henne till Eddan för att göra nått, (Igår var det för att duscha och idag för att åka ner och handla en massa godis.. ) så har hon blivit ledsen så när hon får komma tillbaka till mig tar det lång tid att få henne lugn. Kanske är hon inne i någon mammig period, eller så vet jag inte vad. Det är i alla fall jätte jobbigt när hon blir helt otröstlig lilla Loppan. Nu ligger hon här bredvid mig fast i sin säng och sover lugnt. Ja ni läste rätt där uppe, jag var till Ica och handlade godis. Massor dessutom, fick sånt himla sug så jag köpte både kakor, små godis å choklad. Äter ifs bara lite av varje men var sugen på mycket. Struntade fullkomligt i att det inte var lördag eller äns Lill lördag. Jag var sugen på godis helt enkelt.. Kanske har röda veckan på g eller nått. Tycker jag märker av lite PMS.. Fick städnojja förut så jag och Nora städade till kaninen och jag började att damsuga, men eftersom Eddan lovat att göra det när jag gått upp med barnen sparade jag lite till honom. Typ ganska så mycket..hehe.. Nu återstår det å se om han gör det också eller om jag ändå får göra det i morgon.Väntar på att Loka ska äta sitt kvällsmål innan jag kryper ner under täcket å kollar in bb, hemskt vad beroende man är av det...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards