Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Mikaela - 10 september 2010 12:51

... så hade jag redan dammsugit hela nedervåningen, skurat alla golv, hängt en tvätt, plockat undan en massa skräm och matrester efter simon och stoppat in en disk i maskinen.. Sen åt jag och Nora frukost innan vi tillsammans med Malin och Amanda gick ner till ena loppisen och hämtade ut ett paket. Ett fisk spel till Nora som hon fått av Evi i födelsedags present. Shit vad present papper jag måste fixa.. får fixa det efter helgen för innan dess hinner jag inte göra nått.


Imorgon är det dags för SSRK ´s utställning i Västerås och vi ska dit med Blaze, sen direkt hem och lasta av allt innan vi lastar in Simon och han tillhörigheter och åker till Mora. Vi ska sova hos mamma och Micke till söndag för att sen tidigt åka hem på söndag för då får jag ju fin besök ifrån uppsala av Annelie med barn och mamma som kommer och hälsar på =).

Så det blir nog inget mer bloggande först imorgon kväll hemma hos mamma. Men jag måste gratta lite personer först!

Först vill jag gratta Micke (Noras moffa) som fyller år idag, grattis!
Sen vill jag gratta Tarja som fått som GBP operation beviljad och genomförd om 2 veckor, grattis!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards