Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Mikaela - 16 juli 2014 12:16

.. Hur tur vi hade med vädret under min ledighet!
I måndags jobbade jag igen och då regnade det. :)
Sen har jag varit ledig igen igår, idag och imorgon.
Igår mötte vi upp mamma och Co på Ikea. Sabina och Patrik skulle dit och handla så då åkte dom andra med. Vi skulle dit och köpa nytt skrivbord till Noras rum.

Nora blev jättenöjd och även jag blev det. Hon har verkligen ett supermysigt rum med plats för massor av pyssel och lek :)

Senare igår så fick Loka tok ont i knäna. Trots alvedon och varm vetekudde grät hon och hade väldigt ont.
Det skär i hjärtat på mig och det är inte alls kul och se henne. Känner mig så hjälplös!
Natten blev trots allt lugn och jag sov som en stock hela natten.

Idag kom värken tillbaka så det var bara fram med mer alvedon och nu sover hon en stund.

Jag passade på att gå igenom pälsen på både Flora och Alice.. Phu..
Nu sitter jag här på kökssoffan helt slut och väntar på att Eddan ska servera mig en latte :)

Imorgon blir det skogen och lite svampplock ;)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards