Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Mikaela - 30 juli 2014 10:25

Men jag jobbar nonstop just nu!
Är ledig på söndag för att sen jobba 9 dagar till :-)
Så just nu åker jag bara hem och sover känns det som.

Vi har lånat in farmor denna vecka för att barnen ska slippa vara på dagis så långa dagar.

På fredag eftermiddag/kväll ska jag efter jobbet köra ner Nora till Väsby då hon sen på lördagen ska åka med mormor och Co ner till Vimmerby. Jag åker tidigt på lördag och kör direkt till jobbet.
Sen kommer Nora hem typ på onsdag veckan efter. Gaahh! Aldrig har jag varit ifrån henne så länge! Hur ska jag kunna sova?!

På fredag är det redan 1 aug och jag har redan nu ångest inför vintern. Men fick höra att hösten skulle dröja som tur är så jag passar på att njuta varje sekund av värmen!
Igår var det 27 grader i vattnet! 27 grader!!! Helt underbart ju!!!!
Love it!!!!

Nu ska jag åka och lämna barnen på dagis innan jag sen ska rulla till jobbet :)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards