Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Mikaela - 20 juni 2014 20:38

Snart är midsommarafton över och vi går mot mörkare tider. Så tragiskt men sant.
Men vi har haft en jätte trevlig dag och ätit massa gott i form av kräftor, vitlöksräkor, Västerbottenpaj, ostar och kex.
Barnens farmor har varit här och firat med oss. Med sig haft hon massor av jättefina kläder till oss alla ifrån Amerika! Så roligt att få massa nytt!
Jag har bott i byxorna jag fick idag, Nora och Loka lika så!

Vi avslutade allt gott med massor av jordgubbar och grädde.
Jag försöker nu lägga Loka, men Loka själv verkar ha någon form av yoga :)

Vi han även visa farmor Pysen imorse och båda barnen red även om det blev en kortis.

Imorgon måste vi åka till mitt jobb efter frukosten och mata djuren för idag och imorgon är det stängt.
Baren ser fram emot att få hjälpa till att mata alla :)

Ne, om jag ska seriöst försöka få den där lilla ungen att sova innan jag själv slocknar för dagen!


P.s jag vet att den sista bilden är uppochner! Det blir så ibland ;)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards