Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Mikaela - 7 juni 2014 19:34

Eddan åkte till Istanbul med jobbet på lite lyx i torsdags. Samma dag var jag och barnen till Tarja på fika som sen övergick i middag. Super mysigt var det.

Senare på kvällen lämnade mamma och Micke av Simon här medan dom åkte upp till storasyster Sabina över helgen för att bygga staket.

Vad dom inte visste var att på morgonen därpå, alltså på fredagen hade vi planerat att åka upp till don över dagen och överraska dom. Men först blev det en tur till stallet. Sen for vi till Mora :)

Överraskade blev dom och vi hade en fantastisk dag! Vädret var kanon så vi fixade en pool till barn och hundarna. Jag hade hundvakt där hemma åt Alice och Flora men Muffin var med oss.
Dagen avslutades med vattenkrig innan vi begav oss hem.

Idag har vi pysslat här hemma. Jag har bytt gardiner i vardagsrum och matsal. Städat hela nedervåningen och tvättat upp alla fällar plus tvätt. Typ 8 maskiner..
Simon har varit världens bästa lillebror och klippt gräsmattan och nu trimmar han gräset på andra sida.
Vi har även hunnit varit till stranden och tagit ett dopp. Ja, inte jag såklart :)

Blommor har blivit planterade och även en vinbärsbuske :)

Är det vi som är hurtigbullarna, eller vadå?

Avslutar dagens inlägg med bilder ifrån dagen <3

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards