Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Mikaela - 16 juli 2012 19:10

Japp, idag har jag hoppat in på jobbet då det var lite kort om folk. Men jobbade bara 6 timmar. Än är ju Loka så liten, men hon har ju också en pappa. Världens bästa pappa och sen har hon ju sinunderbara storasyster, så henne har det nog inte gått någon nöd på. Men jag saknade dom!!
Men jag hade det jätte kul på jobbet och ser fram emot att jobba sex timmar på torsdag och sex timmar på fredag.
När jag kom hem hade min fiina man köpt en   till mig! Tack älskling! Älskar dig!!

Imorgon ska Loppan på 6 månaders läkar-kontroll och även få vacc, urch gillar inte alls när man ska ge dom sprutor. Nu är jag bättre än när Nora var liten, för då stor grät jag så fort hon skulle få vacc. Skönt att Eddan har semester och kan följa med.
Sen får vi hoppas på lite bättre väder så man kanske kan hitta på nått, men den risken är ju minimal så det behöver vi ju inte oroa oss för.

Nu ska jag äta choklad med Eddan    och Nora   !

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards