Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Mikaela - 12 juli 2012 20:45

Nu har Emma med familj åkthem till vilda väsby igen. Med sig hade dom även vårt akvarium. Inte fiskarna, dom är kvar här och för tillfället i en hink i väntan på det nya mycket större akvariet. Dessvärre gav Nora dom alldes för mycket mat igår så imorse hittade jag en av mina älskade fiskar på botten. Jag vet inte alls vad som for i henne, hon har alltid varit super försiktig då hon vet vad som kan hända. Men, ingen ide att älta om det till henne. Hon är trots  allt bara 3,5 år. Nu måste jag bara klura ut om det var hanen eller honom som dog så jag kan köpa en ny partner till firren som lever.

Vi har i alla fall haft super mysiga dagar med Bergkvist familjen och Nora tycker det har varit jätte kul att leka med Elvin.

Efter att dom åkt hem fick jag ett renoveringsryck! Nu j*vlar ska tjejerna få ett super mysigt lek och sovrum! Så nu har alla väggarna fått ny färg. Och inom kort ska dom få ett nytt långt pyssel och skrivbord.
Sen ska där in två nya sängar och en stor rund lila rya matta!
Men pyssel och skrivbordet blir nästa projekt, ska bygga ett själva. Bilder kommer så fort allt är klart! Lovar!

Men nu ska jag bara sjunka långt ner i vår super sköna soffa och glo på tv!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards