Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Mikaela - 12 januari 2012 21:20

Min kärlek till Nora är så himla stark. Det har liksom varit hon och jag mot världen dom senaste snart 3,5 åren och nu ska vi dela det med en till. Det har gått så himla bra, kanske lite för bra. Jag är så himla rädd för att Nora ska känna sig utanför, det skulle krossa mitt hjärta. Nora får vara fullt delaktig i lillasyster och hålla henne hur mycket hon vill osv, men ibland måste man säga nej eller om man ser att en kram ser ut att bli lite för hård och varje gång det händer, även om det är sällan hugger det i bröstet på mig.Är det normal att känna såhär? Antagligen... Men jag älskar dig så lillnosen! Å er med Loka å Eddan :)

Av Mikaela - 12 januari 2012 15:10

Lillhickan sov så himla bra inatt. Somnade vid 23.30 och sov till 4 tiden, åt lite mat och somnade sen om till 6 tiden, åt lite till sen sov vi till 9.30 imorse..hehe... Eftersom Nora redan var på dagis då så satt vi uppe i sängen till 11.30 Vilka slappisar va? Såå skönt att få vara en slappis ibland kan jag lova!

Sen har vi fortsatt så hela dagen, dock ska jag dansa lite med snabeldraken en sväng för första gången sen Loka kom till världen. Ja ingen fara på taket, mamma tog en sväng med den när hon var här.

Faktum är att när det bara är vi 4 hemma och en hund behövs det inte dammsugas varje dag! Lyx!

Men nu vill Hickan ha mat igen så fram med uttarna!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards