Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Fantastiska barn och djur!

Av Mikaela - 21 juni 2012 08:35

Jag har så himla mycket fantastiska saker i mitt liv. Och här är några av dom i form av en bild bomb!

Börjar med fantastiska Nora och hennes otroligt fina kärlek till djur. Hon Och Pysen är som gjorda för varandra. Han är så fantastiskt snäll med henne.


Kan man liksom inte känna kärleken genom bilden? Jag blir helt varm i kroppen när jag ser denna bild!
 

Det är inte bara med Pysen som hon delar denna kärlek, utan med alla djur hon träffar på. Men sen har hon ju sin lilla favorit, hennes helt egna kattunge Kiwi.


Även han är fantastiskt snäll med henne. Visst måste djuren känna av när det är en person full av kärlek?
 


Sen då, jo familjens egna fantastiska Lill Loppan! Hur kan man liksom inte älska denna lilla sötnos?!
 

Finns det nått mer underbart än små bara-bebis-sommar-fötter sticka fram ur vagnen när dom sover?


Även hon visar redan intresse för djuren och vill gärna känna och dra i dom. Och vad gör dom, ja dom flyttar sig lite närmre så hon ska nå dom!
   
   
Sen har vi ju då Humle å Dumle! Våra fantastiskt snälla hundar!
Flor och Alice, en perfekt matchning både för dom tillsammans och till vår familj.

Flora 3 månader, njuter ute i solen på gräsmattan!
    

Tack mina fina barn och djur för att jag får dela detta liv med er! <3

 
 
Ingen bild

kicki med flock

21 juni 2012 18:46

Ja du Mickis man kan ju inte annat än hålla med dig visst är det underbart med så mycket KÄRLEK under ett och samma tak..
önskar er en skön Midsommar och hoppas vi träffas i någon utställningsring snart så man får krama om dig
kram

Mikaela

23 juni 2012 21:02

Åå finaste Kicki, hoppas verkligen vi ses snart med våra springer tjejer ;) skulle vara så himla kul. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 30 augusti 2014 06:35


Tiden är alldes för knapp just nu. Bloggen hinns inte med. Där emot finns jag på instagram under namnet lorddannys Kommer nog att ta upp bloggandet igen om någon vecka. Svårt att släppa den efter nästan 5 år. ...

Av Mikaela - 3 augusti 2014 21:19

Nora är ju med mormor och Co i Småland och jag ska strax gå i säng. Det känns helt klart tomt här hemma utan Nora. Men åt andra sidan har Loka fått kommit fram ordentligt och verkligen fått egentid med mamma och pappa. Vilket uppskattats av Loka. ...

Av Mikaela - 30 juli 2014 10:25


Men jag jobbar nonstop just nu! Är ledig på söndag för att sen jobba 9 dagar till :-) Så just nu åker jag bara hem och sover känns det som. Vi har lånat in farmor denna vecka för att barnen ska slippa vara på dagis så långa dagar. På fredag e...

Av Mikaela - 20 juli 2014 21:05

Nu är jag och barnen i Väsby. Vi kom redan vid 12 snåret för lite lunch hos mamma/mormor innan vi vid 15 tiden åkte på kalas till Sigge som fyller 6 år på tisdag! OMG!! Våra barn fyller 6 år Joi!! 6 år!! Vart tog åren vägen? :) Det var iaf stojig...

Av Mikaela - 18 juli 2014 20:35

Jag har nu börjat jobba igen efter min semester och jobbade idag bara fm. Så då passade vi på att överraska barnen med att hyra en roddbåt och åka ut på sjön och fiska. Barnen blev jätteglada och vi hade det supermysigt. Vädret höll sig perfekt...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards