Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Mikaela - 24 maj 2012 12:04

Poff så var det sommar! Underbart, jag klagar inte en sekund. Men vad hände med våren? Här hade vi bara vår 2 veckor i mars sen såg vi inte röken av den.. Jaja, struntar i den nu när väl värmen är här.

Torsdag, redan! Underbart. Ännu mer underbart att i morgon är det fredag.
Jag lämnar Nora på dagis som vanilgt. Sen kommer Mr Udd dit och trollar för barnen. Nora älskar honom. En gammal gubbe som skakar så mycket på händerna att jag fattar inte hur han klarar av att trolla.
Sen kommer Nora dessutom att få åka hem med Tarja och leka med Towa innan Eddan hämtar henne vid senast 15 då dom ska åka och handla all mat inför lördag och Valpträffen!!Jag har skrivit en fin lista till dom på allt som ska handlas hem, får se om dom lyckas.

Jag åker nämligen direkt ner till sthlm med Loka efter jag lämnat av Nora på dagis. Första stoppet blir i Täby och plocka upp mammsen. Sen åker vi tillsammans till bromma zoo! Måste handla hundmat och en massa kex å godis till valpträffen. Som precis på vilket kalas som helst ska ju valparna få med sig en godispåse hem, såklart =).

Sen åker vi på det hemliga uppdraget. Mer om det kommer ni få läsa om i morgon.

Måste i alla fall visa lite äkta syskonkärlek. Ganska dåliga bilder men äka kärlek lyser igenom allt, eller hur =)
     

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards