Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Mikaela - 27 september 2011 10:38

Nackdelen med att vara gravid, dom hemska drömmarna jag har när jag försöker få mig en god natts sömn. Inatt var den nog värst av dom alla, jag drömde jag själv låg på dödsbädden, hade fått cancer och alla mina nära och kära satt runt mig och väntade på att jag skulle somna in. Jag kände sån ångest, ville inte säga hej då. Vaknade av att jag grät.. nej fy..
Bort med er dumma drömmar..

Till nått mycket trevligare, vi var på ljuskvällen igår kväll och Nora lekte ruset av sig med Towa, somnade gott sen när vi kom hem. Eddan fick till och med lägga henne trots att jag var hemma, mycket skönt. Jag kunde i lugn och ro titta på Idol. Kollade dock bara på första delen sen gick jag och la mig.
 

Tänkte bjuda på några bilder ifrån sista tiden.

Sötnosen på väg till Ljuskvällen!
   
Fjärils-Nora och spex-Nora


Sen har vi ju vår gooa ponny Pysen också!
          


Det kommer ju givetvis ett till inlägg idag, för valparna fyller ju faktiskt 2 veckor idag, bilder kommer tas under dagen och inlägget kommer ikväll!
Nu dags att bege sig mot jobb!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards