Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Mikaela - 13 augusti 2013 06:58

Jag och barnen kom hit vid 16.30 igår. Å Muffin har vi med oss också!
Vi käkade middag och sen var barnen upptagna med att leka och busa med lillebror Simon och hans tjej Mickis.
Dom badade, klättrade i våningsängen, lekte i lekparken, ja allt möjligt. Så Loka som annars brukar gå och lägga sig tidigt höll igång till klockan nästan var 21. Sov hon längre för det imorse?
Nopp.. 06.30 slog hon upp sina stora blå! Muffin å Nora var inte sena att haka på. Så nu är både barnen å hunden ute hos Simon i vardagsrummet.

Igår skickade min moster Linda och frågade om vi ville träffas idag, så nu hoppas jag att Bullen kniper igen över dagen och inte börjar valpa först vi varit hos Linda och Rikard på middag.

Nu måste jag nog ringa in till mamma, som sover i rummet bredvid.. Jag vill ju ha kaffe, å hon gör godare kaffe än mig.

Btw är sjukt sugen på att hitta någon fin springertik runt 4-6 månader att ha till utställning...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards