Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Mikaela - 8 mars 2013 09:46

Hinner knappt med dagarna längre där av att bloggen blir lidande. Gårdagen tillbringade vi en stund hemma hos Tarja. Jag bara kände att behövde lite vuxentid medans barnen roade sig själva. Vi bjöds på massa gofika och bus. Sen var det bara å skynda sig hem och slänga i sig lite mat innan Snygga Baloo kom på trimning inför högbo utställningen. Han bild bara finare och finare den killen. Nu har han börjat bli vuxen till sitt utseende men fortfarande en jätte baby i sitt sett, Busen Baloo!

Just nu håller jag på att fredags städa och allt vad det innebär. Om en stund kommer Ida och leker med Nora och sen på eftermiddagen ska vi kanske träffa Tarja å barnen.
Men nu måste jag fortsätta och städa!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards