Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Mikaela - 3 mars 2013 09:33

Det är ju underbart att få vakna till solens strålar! Helgen har flugit förbi och varit en bra jobb helg. Men än är inte jobbperioden över. Vi har hela dagen idag och halva dagen imorgon innan min brukare åker hem till sitt igen. Igår var vi ner till Sthlm en sväng och medans vi var upptagna på vårat håll var Nora hos mormor och morfar. Dom var på Naturhistoriska och Nora hade massor att berätta när vi plockade upp henne på vägen hem.


Vi har även hunnit gå in i mars månad och våren börjar äntligen vakna till liv. Äntligen! Snart kommer påsken och dess vackra vårfärger!

Det här året har massor att bjuda på och förutom valpkullen vi kommer att ha så småningom som vi ser fram emot massor så kommer även det här året bjuda på en liten människobebis! Inte här alltså, men jag ska bli moster! Äntligen! Min lillasyster Evi och hennes man väntar en liten knodd i aug! Så glad för deras skull!

Nu skulle det smaka gott med lite kaffe...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards