Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Mikaela - 9 september 2013 18:12

Loka var hysterisk idag när jag lämnade henne på dagis.. Klamrade sig fast stenhårt runt min hals och grät hysteriskt samtidigt som personalen bände loss henne.. Samtidigt går mitt hjärta i tur..

Jag åkte hem och så kom Marie med Baloo. Vi trimmade och klippte honom inför helgens utställning. Den där hunden, han bara blommar mer om mer för varje gång jag träffar honom.

Sen fick Marie och jag lite tid att fika innan det var dags för mig att hämta Loka. Inte hade hon lugnat ner sig inte.. Hon hade gråtit hela dagen utom när dom var ute och hon träffade Nora. Då var hon glad.. Men sen ledsen igen.. :(
Hur ska man göra? Jag bryts ner, bit för bit varje gång hon gråter hysteriskt vid lämningarna..

Lite senare åkte jag och tjejerna över till Tarja och barnen. Med oss tog vi Elton så tänkte vi han kunde leka med deras valp Zimba.. Men Elton tyckte han var för bufflig och ville inte alls leka. Jag och barnen hade det trevligt iaf!
Elton doppade tassarna vid deras strand iaf ;)

Nu är vi på väg å handla lite mat...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards