Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Mikaela - 26 september 2013 20:07

Ja, och det beror inte på hösten, utan sällskapet jag har runt mig. Igår kom Tarja å barnen över på mellis och en massa bus. Och idag så slog vi ihop middagen fast hemma hos dom. Hennes karl jobbar eftermiddag denna vecka å Eddan är ute på kick off med jobbet. Vi engagerade oss inte allt för mycket i vad vi skulle äta utan vi köpte hem lite färdigmat så fick barnen plocka lite vad dom ville. Åt såklart för mycket :/ men gott var det :)
Kom hem för bara en liten stund sen å båda ungarna slocknade superfort så nu ska jag sappa lite på tv och äta lite sura godisar. Gäller å passa på :)

Har även hunnit klippa lite på Alice och Elton idag. Klorna har också fått sig en omgång på samtliga. Imorgon ska Muffin få sig en omgång i duschen. Får se om det blir nått kvar av henne sen när jag fönat henne hon har nämligen börjat fälla :( snart är hon inte fluffiga Muffin längre :/

Men nu godis å tv! Tack för idag Tarja!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards