Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg under juni 2013

Av Mikaela - 3 juni 2013 09:34

Jag och Malin (grannen) tog en powerwalk igår kväll på 45 minuter, efter det hoppade jag in i duschen men som vanligt inte ensam, utan båda prinsessorna följde med. Oj så skoj det var, gullungar! Ja sen dog jag i säng tidigt som vanligt. Jag är verkligen världens tråkigaste människa kvällstid, bara gäspar och gäspar tills jag snabbt som tusan får snarka i lopplådan!

Idag verkar solen ha sjukskrivit sig, istället har regnet hoppat fram så innemys.se idag!

Undra om min kära systeryster Sabina skulle komma hit idag?! Säkert bara önsketänkande..

Lite kaffe och valpmys på det här?!

Av Mikaela - 1 juni 2013 21:45

Vad dålig jag är på att blogga! Det är nästan så jag hör Joi's muttrande ända hit! Men vad tusan, solen skiner ju!!

Dessutom har vi haft valpspekulanter här i två dagar och yttligare ett besök får vi imorgon. Det är super kul och jättetrevligt, och Nora har ju haft en sån tur att dom som än så länge har varit här har haft barn med sig så hon har lekt massor. Även Loppan har lekt, men annars diggar hon mest allt fika som serveras vid besöken. Imorgon kommer det inga små barn med men där emot är det Noras absolut bästa fröken ifrån dagis, som följt Nora sen första dagen Nora började. Nora är så spänd på hennes besök, hon ska visa henne allt! :)

Dåligt med valpbilder har det också blivit, men jag lovar er att bättra mig till veckan! Men nu ska jag krypa under täcket och snarka högt!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards