Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Mikaela - 26 mars 2013 21:14

Vilken trevlig tisdag jag haft!
Började ju dagen med att jag å Loka var med Nora på dagis. Nått Nora sett fram emot så mycket. Det betydde verkligen jättemycket för Nora!

Loka charmade nog alla barnen och fröknarna med sin oblyghet. Hon levde loppan och körde på sitt vanliga race. Men vid 13 tiden var hon trött så då sa vi tack för oss medans Nora var kvar sin vanliga tid. Väl hemma slocknade Loka direkt medans jag avnjöt min kaffe framför ipaden en stund. Hon sov tills jag tyvärr var tvungen att väcka henne då det var dags att hämta Nora. Med oss hem följde även Ida. Så jag såg knappt röken av dom först det var dags för Ida och åka hem ;)

Sen var det min tur att knalla in till grannen då vi skulle samåka till kyrkan där det ikväll hölls soppkväll med föräldrautbildning/ föreläsning av Barbro Sterner. Vilken jättebra föreläsning! Vilken fantastisk föreläsare Barbro är. Och soppan som vi bjöds på var också hur god som helst!

Imorgon är det avslutning på COPE kursen, även då bjuds vi på mat. Jag har lovat att baka nått gott till fika, vet inte än vad, men det löser sig. Har ju hela dagen imorgon på mig.

Känns som det blev en jätte bra tisdag så nu går jag till sängs och hoppas art all positiv energi jag fått idag ger mig en god natts sömn!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards