Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Mikaela - 11 augusti 2012 13:40

Vid tio tiden imorse mötte Eddan, jag, Nora, Loka å hundarna upp My med Cindy och Sofia och hennes sambo och deras hundar Nova, Bella och Lucy. Vi gick tillsammans ner till en grusgrop där alla hundarna fick busa av sig, massor. Så himla fantastiskt att få följa ens uppfödda hundar upp i vuxen ålder. Både dalmatiner och springer spaniels. My fotade och fick massor med fina kort som jag skulle få ta del av ikväll. Spännande!
Efter drygt 1,5 timme så var hundarna helt slut och vi skildes åt.

Det var dags för oss att åka hemåt och vi har nu lite drygt 5 mil kvar. Skönt och komma hem.

Nu är det mindre än 5 veckor tills vi lämnar sverige för att få lite sol och värme, underbart. Längtar massor. Men innan dess har jag fyra utställningar att delta på. Så i veckan ska hundarna göras i ordning inför det.

Återkommer så fort jag fått ta del av My's bilder.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards