Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Mikaela - 17 juni 2011 12:12

Det började redan igår faktiskt.. Hade lite känningar i halsen och huvudet kändes tugnt. Natten var hemskt, hade hemskt ont i nacken och i halsen.
Vaknade av att en förkylning satt sig i halsen, nacken, huvudet och lite lock i öronen på det! Dessutom låter jag helt nasal, men inge snor!
Så, jag som skulle städa inne hos fåglarna fick inse mina begränsningar.
När jag lämnat Nora på dagis åkte jag raka vägen hem och la mig på soffan.
Sov och sov och sov. Vaknade änu mer groggy än innan men det är bara upp å hoppa och hämta hem lillnosen som var på utmärkt humör. Super glad var hon.
Så hem och ge henne en mindre bra lunch, en pirgo. Dock var hon lika glad för det. Nu sover hon gott på soffan och jag ska passa på att sova lite till.

Ikväll blir det fredags mys med min bästa lilla familj!
*Kärlek*

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards