Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Mikaela - 2 juni 2011 21:08

Jag och Eddan satt redan i bilen vid strax innan kl 7 imorse. Då skulle vi först rulla ner till Uppsala och hämta upp lillebror Simon som har långpermission. Dit kom vi en timme innan planerat så jag fick ringa till lillebror och stressa upp han ur sängen..hihi..


Lite lagom trött var han när vi kom fram kan jag lova =). Men efter ha stressat han i sådär 30 minuter så fortsatte vi vår resa, nu mot Knivsta för att hämta upp tre stycken ****** som vi ska ha till *****. Hihi.. mer om det på söndag!

I alla fall så när det var gjort begav vi oss mot Rimbo för att hmta upp några vaktlar till. Dessvärre hade hon bara 4 hönor och en tupp åt oss men vi får nöja oss med det så länge. Det är ju i alla fall 4 mer än innan, så några ägg till om dagen. Sen bar det hemmåt igen, dick stannade vi och åt lite lunch sen somnade både jag och Simon i bilen.
Nu har vi ätit nacho tallrik mamma, Micke, Simon, jag, Nora och Eddan och varit inne till hedemora fram och tillbaka.
Imorgon ska Eddan å Micke fixa det sista på bilen sen kan den visas upp på besiktningen igen och få sitt ok i baken för ett år framåt.
Jag, mamma, Nora och Simon ska nog åka till borlänge och fixa lite inför helgen. Sen imorgon kväll kommer lillasyster Evi och Freddan. Då är det bara stora syster Sabina och Patrik som kommer på lördag, sen är vi alla sammlade och redo för kubbtunering, ägg på sked och tipsprominix!
Hörs imorgon!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards