Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Mikaela - 2 april 2011 18:10

..kort på projektet idag.. men eftersom projektet nästan är helt klart kan jag inte visa någon bild utan att ni kommer förstå vad det är..hehe..
Så ni får hållas till godo liiiite till =)

Ja som ni förstår så har ju Micke och Eddan snickrat hela dagen, dom gör just det sista. Jag har just lagat en Sydfransk lasange som står inne i ugnen, och den blev sjukt god.. har redan provsmakat. Så snart ska vi äta en sen middag och sen blir det att mysa hela kvällen. Imorgon blir det upp med tuppen och åka hela vägen till Simon(lillebror) för att hälsa på honom.
Det var väldigt länge sen vi träffade honom så Nora har förberätt en massa saker som vi ska ha med till honom. Har verkligen saknar honom!

Vilket tråkigt inlägg det blev idag, sorry sorry.. blir så ibland..
Men nu ska jag duka och ropa in alla =)

Av Mikaela - 2 april 2011 11:21

Igår kom Mia förbi för att lämna två kassar med kläder till Nora. Hon frågade även om jag skulle med på barnloppis idag, självklart.
Sånt är alltid kul, även om Nora har allt hon behöver och mycket där till finns det alltid nått fynd. Jag hittade en barnbok för 10 kr och en tigermatte för 50 kr, och några tröjor för 2 kr/st =).
Jag hann inte mer än hem så slocknade Nora i vagnen, så nu sitter jag och mamma här på varsin dator =).

Men nu blir det en latte.. 

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards