Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Mikaela - 20 februari 2011 18:57

Just nu håller det på bli en del förändlingar här hemma. Än så länge kommer jag hålla allt hemligt. Men det är bara roliga saker så ni behöver inte hålla på fundera =)
En av sakerna har jag ju nämt tidigare, det är vårat projekt. Ska blir en mysig vår om den bara vill börja någon gång!

Nu ska Nora i säng! Hopp i galopp!

Av Mikaela - 20 februari 2011 17:15

Nu är jag och Nora hemma igen efter ett dygn i Mora. Vi har haft det så himla mysigt, men vi har saknat våran pappsen väldigt mycket. Nu är allt i sin ordning här hemma igen- Vattnet är i¨gånr och det är inte lika kallt.
Jag och Nora trivs så himla bra i mora. Jag älskar verkligen att vara där. Skulle väldigt väldigt gärna bo där. Vet att både Nora och Eddan också skulle älska det. Men det blir liiite för lång resväg för Eddan =).

Nu är jag i alla fall helt slut.. helt slut.. ska bara sitta på soffan hela kvällen! Och gosa med min älskling!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards