Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Mikaela - 10 februari 2011 11:58

Jag som trodde det var hemska måndag! Men det är ju torsdag, vilket betyder att imorgon är det underbara fredag!

Lovely!

Av Mikaela - 10 februari 2011 09:54

När klockan var 9.30 så hade jag redan dammsugit i 45 minuter, städat undan alla leksaker, slängt in en tvätt, städat hos kaninen, städat kattlådan, tömt diskmaskinen och ätit frulle =) Fett nice..
Nu kan jag sega lite i soffan innan lillnosen ska hämtas.

Igår var mamma/mormor, Simon, morfar, jag och Nora (såklart!) på leklandet. Nora röjde gärnet som hon alltid gör och mormor fick inse sina gränser... haha.. stackar mormor. Men roligt hade dom och ingen större skada vart skedd.


     
Inte så lätt med mobilkamera att fota dom, med det är i alla fall mormor och Nora högst upp i tunneln! =) Nora älskar det, men mormor höll på få en panikångestattack... Inte att rekomendera för andras mormor =)

Nu öser det ner mera snö... 

  

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards