Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Mikaela - 1 januari 2011 18:29

Nytt år.. det kan ju bara bli bättre =)
Gårdagen var verkligen super trevlig och kaotiskt...haha.. Kan det bli nått annat med två 2 åringar som båda är trotsiga och ett gäng hundar som inte alla älskar varandra..haha... men kul hade vi. Men vad tiden gick segt fram till 12 slaget.. Väl framme vid 12 slaget så väckte vi barnen och ställde oss på balkongen. Nora tyckte det var sådär och ville gå in igen, hon somnade om på två sek, vilket var skönt. Vart lite orolig över att hon skulle vakna till helt och inte vilja somna om.
Inte blev det någon sovmorgon för det.. kl 7 slog hon upp sina underbara ögon.. som jag knappt kunde se ifs då mina ögon inte ville öppna sig lika väl..
Vi lyckades underhålla henne till 8.30 sen gick vi ner.

Dagen idag har vi inte gjort så mycket åt.. vi gick till pulkabacken en sväng och Nora älskar älskar älskar att åka pulka. När vi var helt nerkylda så gick vi hem och åtdagens middag till lunch sen slockande vi alla och sov till 15. Sen efter det har vi inte gjort så mycket...
Nu väntar vi på middag som idag blir västerbottenpaj med fetaostsallad.

Året har börjat väldigt bra och jag hoppas det fortsätter i det tecknet!
God kväll!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards