Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Mikaela - 29 januari 2011 17:57

Även om det är ett tag kvar så kunde jag känna det idag! jag kände våren! Det kändes i luften idag! Så himla underbart. Det känns som jag vunnit slaget, slaget över vintern! Jag lever och jag ska klara det!

Skynda dig våren! Vi saknar dig!

Idag åkte vi iväg direkt efter frullen, vi åkte mot valbo. Skulle in på Ikea en super snabbis. Sen blev det att åka över gatan och köpa 40 kg hundmat för att sen åka över nästa gata för átt handla burmaterial, hö och kaninmat! Nu har alla djuren mat ett bra tag framöver. Så himla skönt att ha allt hemma.

Sen skulle vi tanka innan vi åkte hem och jag tyckte det tog lång tid för Eddan inne i kassan, men ut kom han med en varsin latte och en festis till Nora! min sötnos fortsätter att överraska mig!

Väl hemma tog vi tag i allt som man bara lägger åt sidan hela tiden. Vi rensade under trappen, i tvättstugan och började i köket. Det blir köket och matsalen i morgon skulle jag tro.
Men nu ska jag fiska upp Nora ut badet så ska vi äta glass i soffan =)
Gokväll!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards