Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Mikaela - 22 juni 2010 09:55

Visningen igår gick ganska så okej. Det var inte jätte många här men antalet spelar ju ingen roll så länge det är någon som är seriöst intresserad. Om det var det eller inte vet jag inte än. Inte pratat med mäklaren. Däremot kommer det någon idag som inte kunde igår. Så jag och hundarna och Nora självklart ska åka till joi och Sigge, sen lämnar vi alla hundarna hemma hos dom..om hon inte ångrat sig =) Så åka vi och barnen till 4H i Vallentuna.

Midsommar närmar sig med stormsteg och vi ska fira den tillsammans med Joi, Steffe, Sigge och Sandra. Vilket ska bli tok mysigt. Ska ta en massa bilder.
Vi ska fira uppe i smedby först för att sen avsluta här hemma med en massa god mat. Ooo längtar!

Men nu ska jag börja städa inför dagens visning!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards