Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Mikaela - 24 februari 2014 17:02

Jag har ju haft ganska så mycket att rodda sista tiden. 10 hundar, 2 barn, ett skitstort (superskitigt) hus och jobb. Valparna är som tur väldigt lätta att ha och göra med och förhoppningsvis snart på väg till mya hem.
Men eftersom jag har världens bästa mamma som kastade sig på tåget hit idag för att vara här ett par dagar så känns allt lite lättare :)
Mamma tar tag i sånt som jag hamnat efter med, så som damtorkning osv. Världens bästa mamma liksom!!

Att jag dessutom har världens bästa Tarja i min vänskapskrets gör ju att jag egentligen inte har så mycket att klaga på! För hon ställde sig och bakade bröd åt mig idag som hon och barnen kom över med. Och det var så gott!! Dessutom var det super trevligt att hon och alla barnen kom över idag!

Jag väntar fortfarande svar på det mötet jag var på förra veckan. Hoppas så in i Norden på ett posetivt svar därifrån!!!! Att det är en dröm som kan gå i uppfyllelse har jag nog redan sagt. Åhh bara tanken på det gör mig nervös!!

Nu måste jag fiska upp Loka ur badet så vi kan äta middag, magen kurrar efter mat!!



Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards