Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Mikaela - 8 februari 2013 20:15

Behagliga fredagar gillar jag och idag var just en sån behaglig fredag! Vi chillade fram till lunch innan vi sen åkte och handlade lite mat på maxi i falun. Sen hann vi bara hem och vända innan vi åkte över till Tarja å barnen. Hon bjöd på en super god choklad bakelse? Det var choklad, choklad, choklad och färska jordgubbar, super god till en kopp kaffe. Det kändes lite som en vuxen bakelse men Tarjas barn älskade den, mina var lite mer skeptiska men käkade gärna jordgubbarna ;)
Massa prat och bus med alla goa ungar hanns också med såklart!

Nu sover Loka som fortfarande är inne i någon rädd ålder och tyckte till och med att bilden på henne själv sittandes i tomtens knä var läskig, hihi. Mitt lilla troll!
Vi andra sitter och har lite fredagsmys framför dumburken!
Trevlig helg!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards