Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Mikaela - 9 september 2012 20:25

Vi kom hem redan igår men det tog ett tag för mig att landa efter det senaste dygnet..

Innan vi åkte hem igår åkte vi över till familjen Wik och kollade in deras nyfödda bebis. För det är ju lite så att även om man förlorar en pappa, vänn eller vem som helst så är ju glädjen fantastisk när en bebis kommit till världen. Jag fick hålla och gosa med den lilla gobiten. Och även om jag inte själv ska ha någon mer bebis blir man ju väldigt bebis sjuk när man får gosa med en sån färsking.

Loka fick igår sitta och plocka själv med sin middag och det gick allt annat än bra. För hon har ju fått för sig att maten, den ska torkas av i håret. Varav Nora utbrister att det är ju så Per Moberg gör! Personligen är jag säker på att hon gör det bara för att hon vet att hon får bada efter...

Idag var vi å införskaffade det allra sista inför resan, nu återstår bara packningen..
Struntar i det för tillfället å bjuder på lite bilder på dom två som gör livet värt att levas.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards