Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Mikaela - 10 augusti 2012 17:17


   

Hur fantastiska är inte dom här små gobitarna!? Till salu om någon är intresserad!


Imorgon ska jag träffa lite Lord Dannys hundar på en lekträff innan vi åker hem. Hoppas på lite roliga kort också!


Nu blir det fredagsmys med la familja!

Av Mikaela - 10 augusti 2012 09:13

Nu har Nora sovit hos mormor två nätter. Nu får det vara bra! Nu sitter jag, Eddan å Loka i bilen på väg att hämta henne. Fast vi stannar allihopa en natt och så far vi hem imorgon, tillsammans <3 . Shit så jag saknat henne! Det har varit så konstigt tyst hemma utan henne. Men vi har tagit tillvara på tiden och kommit en bra bit i köket. Super läckert blir det. Sen passade vi på att ha lite mysig egentid tillsammans. Vi hyrde filmen En gång i Phuket. Den var jätte rolig.

Men nu ska vi inhandla lite frulle på donken innan vi fortsätter till Väsby. Nora kommer vara hos Joi och Sigge när vi kommer så vi åker dit så vi kan passa på och gosa lite med valparna innan dom flyttar. Blir nog en uppdatering lite senare med bilder på dom.
Hej hej!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards