Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Mikaela - 6 maj 2010 20:50

För andra gången på mer än 1,5 år ska jag sova utan min älskade lilla Nora.
Imorgon 06.45 åker jag mot Gotland och kommer inte hem först natten mot måndag, vilket betyder att Nora inte får träffa mig först på måndag. För jag kan ju gissa att när jag kommer hem på natten kommer jag bara sitta vid hennes säng och titta på henne och vara världens lyckligaste igen!

Idag så startade vi dagen med att åka med Joi å Sigge till 4H gården i vallentuna igen. Det är verkligen en jätte mysig liten gård men lagom mycket djur.
Vi blev inte så längvariga då barnen var trötta och mer och mer mörka moln började dyka upp på himelen.

Väl hemma sov lillnosen läänge, trotts att hon sov 19-07 inatt. Sen hela eftermiddagen har vi bara tankat kärlek av varandra. Låg och mös i sängen en bra stund och sen satt vi i hammocken och gosade. Jag förklarade för Nora att jag och Alice ska åka bort i helgen men att pappa å Blaze är hemma. Ååå min lilla plutt vad mamma ska sakna dig!

Med andra ord blir det ingen blogguppdatering först tidigast måndag kväll, för på måndag på dagen ska vi på hemlisar igen =)
Håll nu tummarna för mig och Alice i helgen!
Avslutar med en bild på världens gulligaste, underbaraste mest älskbara lilla varelse som finns!!
  

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards