Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Mikaela - 2 juli 2014 07:51

Min första lediga dag på 7 dagar!
Jag ligger kvar i sängen och vägrar gå upp. Jag är ju ledig och barnen sover!
Såklart vaknade jag tidigt iaf.. Så typiskt..

Igår, direkt efter jobbet så hämtade jag upp barnen hos Eva ( som för övrigt är både bäst och dagisfröken ;) ) som varit så snäll och hjälpt oss med barnen när Eddan varit tvungen att hoppa in på jobb mitt i sin semester.

Vi åkte direkt till Tarja och fikade en stund. Så trevligt och dessutom var solen framme och visade sin bästa sida! Helt underbart men också en jättekonstig känsla. Det är ju faktiskt sommar även om vi inte sett mycket ifrån den.
Dessutom fick jag hjälp att fixa ved så nu är vintern räddad! Väntar bara på leveransen ska dyka upp! :)

Efter fikat skulle vi då sen hem och äta middag ( ja ni läste rätt.. Det blev lite fel ordning ;) )men efter middagen åkte vi iaf upp till stallet. Tarja och tjejerna åkte med.
Barnen hade jätteskoj och Pysen hade många barn att gå runt med.
En supermysig avslutning på dagen.

Eller ja, jag hann både dammsuga och skura golvena på kvällen med innan jag dukade under :)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards