Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg under juni 2014

Av Mikaela - 1 juni 2014 08:51

Inläggen blir glesare och glesare.. Men samtidigt vill jag inte ge upp bloggen. Får försöka bättra mig :)

Just nu är jag och Nora nere i Väsby.
Vi åkte först ner hot i onsdags och lämnade Elton hos kennel Big Brazzel. Katarina och Andrea. Dom var så schyssta att dom skulle ta med sig honom ner till Hasslarp på 2 dagars utställning och sen en i Norrköping på vägen hem.
Jag jobbade torsdag, fredag och lördag nämligen.

På torsdagen vann Elton juniorklassen med CK. Han blev sen 2:a bästa hane med reserv-cert.

Dag 2 blev nästan lika förutom att han gick upp en placering. Dock fortfarande bara med reserv-cert.
Alltså 2:a bästa hane.

Det är inga dåliga placeringar, jag vet.. Men certet hade suttit fint..

I Norrköping fick endast en öppen hane och två championhanar CK.. Trots att Elton vann sin klass fick han med andra ord inget CK..

Så igår kväll efter jobbet åkte jag och Nora ner till Väsby igen. Vi sov hos mamma i natt och ska om en stund åka och hämta Elton innan vi kör hem igen.

Sen blir det jobb imorgon igen :)
Eddan byts ut mot lillebror Simon i veckan då Eddan ska åka till Istanbul med jobbet.

Nu får det bli lite kaffe så man vaknar till..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards