Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Mikaela - 22 juni 2014 20:11

Ja nu är livet bra gött kan jag lova!

Tidigt imorse åkte vi mot Mora. För imorgon säger min storasyster Sabina Ja till sin Patrik. Och det vill vi ju inte missa såklart.
Men vi åkte till Mora redan idag för dagen tillbringade vi på Tomteland.
Jag har egentligen bara ett ord att beskriva dagen med:
Fantastisk!!
Även om vädret var till och från så var dagen underbar. Båda barnen tyckte att det var så himla roligt. Dom var båda två helt insatta i alla scener och tjoade och tjimade.

Vi träffade Tomten, Häxan, Nisse-Krut, Trollet Flora, Den goda fen och många andra.

Efter 6 timmar och 2 foreller (uppfiskade på Tomteland) så var vi rätt redo att bege oss till stugan vi hyrt på Mora camping.
Det blev lite frukosthandling innan vi checkade in i exakt samma stuga som vi bodde i för 5 år sen!
Minns du Joi? :)

Mamma, Micke, Simon, Sabina, Patrik, Evi, Nova och Freddan kom ner till oss på campingen så grillade vi fiskarna tillsammans.

Nu ligger jag och barnen i sängarna och kollar på Ullared. Gissar på att vi alla snart slocknar gött :)


Hundarna har det gott hemma med världens bästa hundvakt Mickis!
Så skönt att få känna sig helt trygg med det.
Tack än en gång Mickis!

Men ni!
Vet ni varför Eddan har så långa ben?

För att han ska nå ner till marken :)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards